تبلیغات
دختران جدید - بگذارید دیگران محصولات شما را بفروشند!

امروز:

بگذارید دیگران محصولات شما را بفروشند!

در این شماره مجله خوب یت تصمیم گرفتم بخشی از کتابم « شکستن مرزهای فروش» را با دوست ها و خوانندگان خوب ی که همواره به من دلگرمی می‌دهند به اشتراک بگذارم. موضوعی که انتخاب شده در مورد مشارکت انتفاعی است، به مفهومیاری گرفتن از دیگران جهت فروش محصولات خدمات. بیایید باهم این مساله را نقد کنیم و ببینیم که می‌توان با این نوع مشارکت فروش را بیشتر کرد؟


طراحی سایت فروشگاهی

فروشگاه اینترنتی,راه اندازی فروشگاه اینترنتی,فروشگاه ساز

چنانچه کسب‌و‌کاری شروع کرده یا محصولی جدید ارائه کرده ‌اید، قطعا ً می‌دانید که بالاترین اولویت برای خوب یت، و در عین حال مشکل‌ترین کار، پیدا کردن مشتری و آن‌هم به تعداد کافی است. از طرف دیگر، بسیاری از کارآفرینان بودجه کافی برای بازاریابی و تبلیغات ندارند. آیا می‌توان با هزینه و زمان محدود، به هزاران خریدار علاقه‌مند دسترس ی پیدا کرد؟ یکی از راه‌های حل این مشکل، برقراری «مشارکت انتفاعی» است.
بنا بر تعریف بخش انگلیسی ویکی‌پدیا

مشارکت انتفاعی یعنی همکاری دو یا چند نفر در کار تجاری جهت سهیم شدن در سود مشترک.

هزاران نفر مانند شما وجود دارند که با صرف وقت و تعرفه زیاد توانسته‌اند مشتریانی را به‌دست آورند. شما می‌توانید از این فرصت استفاده کرده و با صاحبان کسب‌و‌کارهای دیگر، وارد معلت ه شوید.

صاحبان کسب‌و‌کار زیاد ی وجود دارند که با شادی حاضر خواهند بود محصول شما را به مشتریان خودشان بفروشند سود قابل‌توجه ی به‌دست آورند.

پس ، مشارکت انتفاعی باعث می‌شود از زمان، هزینه امکانات افراد دیگر مصرف کرده محصولتان را بفروشید دیگران از این معلت ه سود ببرند.
به‌جمله دیگر، «مشارکت انتفاعی» رابطه تجاری غیررسمی است که طی آن، دو طرف به ازای کسب سود حاضر می‌شوند امکانات تجاری خود را
به اشتراک بگذارند.

مشارکت سودآور این امکان را جهت تان فراهم می‌کند که کسب‌و‌کار را با حداقل سرمایه گسترش دهید. این نوع همکاری همین طور باعث می‌شود بدون تولید محصولات زیاد، یا حتی کارمندان زیاد کار خود را گسترش دهید.

«مشارکت انتفاعی» به‌معنای خرید بخشی از کسب‌وکار شما یا طرف مقابل یا دخالت در کارهای یکدیگر نیست. شریک انتفاعی به‌‌آسانی به شما در کسب درآمد بیشتر کمک می‌کند و شما سودی برای او درنظر می‌گیرید. شریک‌های شما می‌توانند رقیبان، ارائه‌کنندگان محصولات خدمات مکمل یا کسب‌و‌کارهایی کاملاً نا ارتباط با شغل شما باشند، درصورتی که نوع مشتریان هر دو کسب‌وکار یکسان باشند.

مثلاً اگر یک دوره روش ی عکاسی ساخته‌اید، می‌توانید از فروشندگان دوربین عکاسی بخواهید، آن‌را برای شما بفروشند.
انواع مشارکت انتفاعی

۱- شریکتان مشتریانی جدید به شما معرفی می‌کند و شما به ازای هر فروش، درصدی را به شریک اختصاص می‌دهید.

۲-شما و شریکتان به‌طور مشترک محصولی تولید می‌کنید و با کمک یکدیگر آن‌را به‌فروش رسانده در سود حاصل سهیم می‌شوید.

۳- شریک شما به ازای دریافت مبلغی، محصولات شما را به مشتریانش معرفی کرده و شما را به‌عنوان منبعی قابل‌اطمینان پیشنهاد می‌کند.

۴- شما و شریکتان در کنار کار اصلی، کسب و کار نو ی را به‌وجود آورده در همه کار ‌های این هویت حقوقی همکاری کرده سود را تقسیم می‌کنید.

۵-هرکدام از طرفین بخشی از امکانات و منابع و مهارت‌های خود را در اختیار این کمپانی جدید قرار می‌دهد.

یکی از عوامل با اهمیت موفق یت شرکـت ایرانی ارائه‌دهنده کارت اینترنت، آن بود که شروع به همکاری با سوپر‌مارکت‌ها و فروشگاه‌ها کرد و جهت اولین بار، کارت‌های اینترنت این شرکت بوسیله سوپرمارکت‌ها ارائه شد. این مشارکت، باعث پیروزی بر همه رقیبان شد.

مذاکره برای مشارکت، همواره به‌خاطر داشته باشید، مشارکت درصورتی پایدار خواهد ماند که هر دو طرف معلت ه برنده باشند. پس درنظر گرفتن سود برای شریک، سخاوت به خرج دهید و سعی بکنید طرف مقابل نیز کاملاً راضی خوشنود باشد.

چنانچه طرف مقابل اصرار دارد که به اندازه شما سود ببرد، با دقت کافی همه هزینه ‌های خود را محاسبه کرده از مبلغ نهایی محصول کم بکنید تا میزان سود، معقولانه و درست باشد. در محاسبه تعرفه ‌ها بسته‌بندی، ارسال، تخفیف‌های دوره‌ای، نرخ انبار دیگر موارد را در نظر بگیرید.
روش‌های همکاری با شرکا

یکی از روش‌های ساده معین مشارکت آن است که شما مطالب تبلیغاتی محتوای مناسب را تهیه کرده و در اختیار شریک قرار دهید. شریک شما تبلیغات را به‌عهده می‌گیرد. مثلاً تبلیغ شما را در وب‌سایت خود قرار می‌دهد. مشتریان با او ارتباط می‌گیرند مبلغ سفارش را به او می‌پردازند سفارش را ثبت می‌کنند. پس شریک، سود خودش را برداشت کرده مبلغ محصول را به حساب شما واریز کرده و معین ات و آدرس مشتریان را جهت شما ارسال می‌کند شما محصول را برای مشتری نهایی ارسال می‌کنید. اینروش دو مزیت دارد:

۱- معین ات خریدار در اختیار شما قرار می‌گیرد بعدها می‌توانید از این اطلاعات برای فروش بیشتر مصرف بکنید .

۲- شریک شما بلافاصله پول را به حساب شما واریز می‌کند، زیرا شما بایستی سفارش را جهت مشتری بفرستید.

این نوع مشارکت با حداقل تداخل در کارهای طرفین با یک توافق آسان امکان‌پذیر است.

بسیاری از صاحبان شرکت ‌ها از امکان «مشارکت انتفاعی» مصرف نمی‌کنند، در صورتی که در هر زمینه کاری حداقل چند هزار نفر وجود دارند که می‌توانند با شما مشارکت کنند.

ممکن است بتوانید تبلیغاتی را برای مشارکت با افراد جدید انجام دهید به‌طور موقتی، به‌جای تمرکز برمشتری نهایی، برجذب شریک‌های نو کار بکنید .
مذاکره با رقیبان

کمپانی ‌های رقیب می‌توانند به شرکای انتفاعی تبدیل شوند. ممکن است ارائه پیشنهاد همکاری به رقیبان کار ناعاقلانه‌ای به‌نظر برسد. اما این‌کار در گاهی از موارد به‌نفع شماست.

رقیبان نیز مانند شما به تبلیغات جمع‌آوری اطلاعات ارتباط علاقه‌مندان مشغولند. آن‌ها علاقه‌مندانی دارند که هیچ‌گاه از آنان خرید نمی‌کنند. این مورد می‌تواند دلایل متعددی داشته باشد، مثلاً محصول رقیب خیلی گران، بسیار زیاد ارزان یا ممکن است پیچیده است. به‌هرحال برای علاقه‌مندان به اندازه کافی جالب نیست. این نوع افراد ممکن است حاضر باشند، محصولات شما را خریداری کنند.

ممکن است بتوانید با رقیبان مذاکره کرده و آنان را متقاعد سازید که با معرفی افرادی که از آنان خرید نمی‌کنند، می‌توانند سود ببرند. شما می بایست بتوانید با مهارت تمام، طرح مشارکتی را تنظیم بکنید که سود و منافع طرفین درنظر گرفته شده و جهت رقیب توجیه‌پذیر باشد.
مذاکره با مجموعه ‌هایی که اصلاً با کار شما ارتباطی ندارند

فروشندگان زیادی وجود دارند که زمینه کاری آن‌ها از زمینه کار شما کاملاً مفرق است، ولی یک وجه مشترک دارید؛ مشتریان آن‌ها طوری هستند که می‌توانند مشتریان شما شوند.
مثالی از شرکای انتفاعی اقطعا لی

فرض بکنید کار شما فروش آی‌فون عکس ی است. بهترین مشتریان شما می‌توانند سازندگان ساختمان‌ها مجتمع‌های تجاری باشند.سازندگان ساختمان، خود مشتری چه افرادی می باشند ؟ فروشندگان مصالح ساختمانی، لوازم لوله‌کشی، سیستم ‌های تهویه، در و پنجره، سرامیک … فکر می‌کردید که فروشنده سرامیک می‌تواند شریک انتفاعی خوب ی جهت فروشنده آیفون تصویر ی باشد؟

قبلاً چنین تصوری از مشارکت داشتید؟ می‌بینید که فرصت‌های زیادی جهت همکاری وجود دارد باید با دید وسیع ‌تری به مورد مشارکت انتفاعی بنگرید.
پیدا کردن افراد مناسب جهت مشارکت انتفاعی

انواع کسب‌و‌کارهایی که می‌توانید با آن‌ها مشارکت داشته باشید، عبارتند از: تولیدکنندگان، ارائه‌دهندگان خدمات، فروشندگان مغازه‌ها، روش گاه‌ها، نشریات روزنامه‌ها، سازمان‌ها، دارندگان وب‌سایت و …

جهت این اطلاعات می‌توانید از جست‌وجو در اینترنت، تحلیل کتاب روش مشاغل و مشاهده اگهی روزنامه‌ها مصرف بکنید . همچنین شرکت در سمینارها و نمایشگاه‌های مختلف می‌تواند در پیدا کردن شرکای کمک کند. راه دیگر پیدا کردن شرکای مناسب، مشورت با کارمندان، فروشندگان خریداران است. بعد از مدتی خواهید دید که تا به‌حال چه فرصت‌های بزرگی را جهت همکاری با دیگران و بیشتر شدن فروش نادیده گرفته بودید.
برقراری ارتباط برای همکاری انتفاعی

بعد از تهیه فهرست افراد کمپانی ‌های مناسب جهت همکاری، نوبت به برقراری ارتباط با آنان می‌رسد. این‌کار ممکن است خیلی دشوار به‌نظر برسد، اما فراموش نکنید که توصیه شما همواره به‌گونه‌ای است که طرف مقابل نیز سود می‌برد. پس وقت ارتباط کاملاً با انگیزه حرف بکنید . به آنان نشان دهید که چگونه از همکاری با شما سود خواهند برد.

قبل از شروع برقراری ارتباط ‌های تلفنی، متن کوتاه و مناسبی تهیه بکنید . همه سؤالات اقطعا لی را در‌نظر گرفته جواب‌های مناسب قانع‌کننده‌ای جهت آن‌ها بیابید. را کاملاً آماده بکنید . ممکن است تحت فشار اضطراب نتوانید جواب‌های خوب ی ارائه دهید. پس قبل از شروع ارتباط ‌ها و در آرامش تکلیف را به‌خوب ی انجام داده و پس کار را شروع کنید. وقت ارتباط سعی بکنید به‌طور مستقیم با شخص تصمیم‌گیرنده حرف بکنید که اکثرا همان مالک کسب‌و‌کار است.
ایجاد پیشنهاد فروش مورد‌تایید شریک

مهم‌ترین جنبه مشارکت جهت شما، علاوه برکسب سود آن است که مورد‌تأیید یک مجموعه دیگر قرار می‌گیرید. این جنبه اهمیت بسیار زیاد بسیار زیاد ی جهت شما دارد. کمپانی با صرف تلاش زیاد توانسته است اعتماد مشتریان را به‌دست آورد. ممکن است شما به‌راحتی نتوانید به مشتریان آن مجموعه محصولی بفروشید. ولی آن شرکت با مصرف از اعتبار خود کالاها شما را معرفی می‌کند.

در بازاریابی همواره پیشنهاد شخص دیگر، از قدرت فوق‌العاده‌ای برخوردار است. اگر از شخصی خرید می‌کنید و آن فرد شرکت دیگری را معرفی نماید ، به اقطعا ل زیاد شما به توصیه آن فرد عمل خواهید کرد، زیرا به او اعتماد دارید.
تهیه پیشنهاد مورد تأیید شریک

شما می‌توانید به روش‌های متعددی، از قبیل ایمیل ، نامه، ارتباط تلفنی … توصیه های خود را ارائه دهید. ولی همواره به‌یاد داشته باشید که در وهله اول این محتوای توصیه شما است که خوب یت در فروش را تضمین می‌کند.

در فصل‌ پنجم به روش‌های تهیه تبلیغات پرفروش خواهیم پرداخت در آنجا به‌صورت قدم به قدم، مراحل تهیه تبلیغات پرفروش را مورد بحث قرار خواهیم داد. چنانچه شریک شما موافقت می‌کند که نامه‌ای جهت مشتریانش بفرستد تا محصولات یا خدمات شما معرفی شوند، بهترین مورد آن است که خودتان نوشتن این نامه را به عهده بگیرید.
ارسال از طریق پست

نامه تایید‌شده از طرف شریک را با بروشور جامعی از محصولات خود همراه بکنید . در بروشور ویژگی ها ی محصولات همین طور قیمت آن‌ها را قید بکنید .همین طور متنی تهیه کرده و در آن شرح دهید که چرا شما توصیه شده‌اید و مشتری با خرید از شما چگونه راضی شادمان خواهد بود.

در بروشور، نظرات متعددی از مشتریان راضی که از همکاری با شما لذت می‌برند و ویژگی ها ی کالاها خدمات شما را به افراد دیگر پیشنهاد می‌کنند، قرار دهید. حال همه این اطلاعات را از طریق پست به آدرس مشتریان شریک خود ارسال بکنید .
ارسال از طریق پست الکترونیکی

آسان‌ترین سریع‌ترین راه فروش به مشتریان شریک، بازاریابی از طریق ایمیل است. اینآموزش به‌ظاهر آسان تأثیر عمیقی بر بازاریابی نوین گذارده سالانه میلیون‌ها نفر از طریق تبلیغات پست الکترونیکی ی، با محصولات آشنا شده آن‌ها را خریداری می‌کنند.

اما بسیاری از مدیران برداشت غلط ی از بازاریابی با ایمیل دارند. بازاریابی با ایمیل ، ارسال پیام تبلیغاتی به انبوهی از افراد که ما را نمی‌شناسند نیست. این نوع پست الکترونیکی ‌ها هرزنامه نامیده می‌شوند و اکثرا ذهنیت نامناسبی نسبت به کسب‌و‌کارمان ایجاد می‌کنند. دراین‌باره در فصل ششم حرف خواهیم کرد.

اگر ازآموزش پست الکترونیکی مارکتینگ مصرف می‌کنید خوبتر است به‌جای نوشتن متن زیاد و کامل، مشتریان را به دریافت اطلاعات بیشتر دعوت بکنید . پس اطلاعات اصلی را در وب‌سایت قرار دهید. با ایجاد امکان پرداخت آنلاین از طریق کارت‌های بانکی، مشتریان خواهند توانست در هر ساعت از شبانه روز خرید را تکمیل کرده منتظر دریافت محصول باشند. اگر وب‌ وب سایت ندارید از آنان بخواهید تا با شما ارتباط بگیرند تا اطلاعات کامل از طریق ایمیل دیگر یا به‌صورت پستی در اختیارشان قرار گیرد.
تبلیغ یک‌صفحه‌ای جهت گذاشتن در جعبه ارسال سفارش

یکی از آسان‌ترین و کم‌نرخ ‌ترین روش‌ها جهت رساندن پیام تبلیغاتی به مشتریان شریک، تهیه تبلیغ کوچک یک‌صفحه‌ای است. اندازه آن می‌تواند حدود چهار مساوی کارت ویزیت یا کمی بزرگ‌تر باشد. مزیت این نوع تبلیغ آن است که شریک شما می‌تواند به‌راحتی همراه تحویل سفارش‌های خود یا چند برگ از تبلیغ شما را هم در جعبه ارسال سفارش قرار دهد.


نوشته شده در : چهارشنبه 21 بهمن 1394  توسط : مطالب علمی 2015.    نظرات() .

http://plaza.rakuten.co.jp/arleencozart/
دوشنبه 9 مرداد 1396 03:52 ق.ظ
Fantastic blog! Do you have any hints for aspiring writers?

I'm hoping to start my own website soon but I'm a little lost on everything.
Would you recommend starting with a free platform
like Wordpress or go for a paid option? There are so many options out
there that I'm totally confused .. Any suggestions?

Thank you!
BHW
سه شنبه 29 فروردین 1396 12:27 ب.ظ
Thanks for sharing your info. I really appreciate your efforts and I
am waiting for your further write ups thanks once again.
BHW
چهارشنبه 23 فروردین 1396 04:25 ب.ظ
Excellent post. I was checking continuously this weblog and I am inspired!
Very useful info specifically the closing part :) I
maintain such information much. I was seeking this certain information for a very lengthy time.
Thank you and good luck.
تالار گفتمان دانشنامه دین اسلام
پنجشنبه 16 اردیبهشت 1395 01:11 ق.ظ
تالار گفتمان دین اسلام
جایگاه سرودن اشعار آئینی
درج مطالب مذهبی
دنیای سینما
موسیقی
و ....
منتظر شما هستیم

ابریست کوچه کوچه، دل من ـ خدا کند
نم نم، غزل ببارد و توفان به پا کند

حسّی غریب در قلَمَم بغض کرده است
چیزی نمانده پشت غزل را دوتا کند
http://shargh.us/forum/index.php
saeed
دوشنبه 30 فروردین 1395 11:30 ق.ظ
آنکه کارش را دوست ندارد خیلی زود پیر می شود . اُرد بزرگ
ایرانی نیک
سه شنبه 10 فروردین 1395 04:40 ق.ظ
فروش ویژه پنل های پیامک با قابلیت ارسال به شهر و استان - جنسیت - سن و سال
http://iransmspanel.ir

اعطای نمایندگی پنل های پیامک 66090292 - 021

فروش پنل های اس ام اس با پایین ترین تعرفه در کشور از سال 1386 تا امروز !

با بیش از 960 نماینده فعال در سراسر ایران

پنل های اس ام اس مناسب انتخابات

http://iransmspanel.ir

تلفن دفتر فروش از ساعت 9 صبح تا 15 عصر :

66090292 - 66090686 - 021

پنل های پیام کوتاه ، برای ارسال اس ام اس های تبلیغاتی شما

تلفن : 66090292 - 66090686 - 021


سایر خدمات ما با قابلیت اعطای نمایندگی به شما :
---------------------
سامانه تخصصی دفاتر بیمه http://bimesms.ir
---------------------
پنل رایگان اس ام اس برای شما http://iranbulk.ir

---------------------
تمام خدمات مستقل ما را اینجا ببینید : http://iran.com.co



با ما تماس بگیرید

تلفن دفتر فروش از ساعت 9 صبح تا 15 عصر :

66090292 - 66090686 - 021
رادیاتور پنلی
پنجشنبه 6 اسفند 1394 11:45 ب.ظ
تجربه بهترین درس است هر چند حق التدریس آن گران باشد. کارلایل
رادیاتور پنلی
پنجشنبه 6 اسفند 1394 11:44 ب.ظ
تجربه بهترین درس است هر چند حق التدریس آن گران باشد. کارلایل
گروه پروانه
پنجشنبه 22 بهمن 1394 08:53 ب.ظ
با سلام خدمت مدیر محترم وبلاگ
گروه پروانه برای افزایش بازدید وبلاگ شما اقدام به ارسال پیام به وبلاگها میکند.
اگر میخواید بازدید وبلاگتون افزایش پیدا کنه به ما سری بزنید.
موفق باشید!
minoo
چهارشنبه 21 بهمن 1394 11:50 ق.ظ
اگه به سایت من سر بزنی پشیمون نمیشی. پس حتما سر بزن منتظرم.ممنون

 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر